duminică, 29 iulie 2012

Mini haul!

Hei, buna! Acum cateva zile am mers cu iubitul pentru cateva cumparaturi, si am ajuns acasa cu mai multe lucruri, pentru mine :). Acum sa va arat despre ce este vorba, nu sunt multe lucruri, dar eu una sunt fericita ca am pus mana pe ele :


Elastice pentru par din silicon: Mi le-am luat special pentru cand am eu damblale sa-mi impletesc parul in suvite mici, deoarece eu nu aveam cu ce sa-mi prind parul.


Ulei pentru cuticule de la Farmasi: L-am folosit decat o singura data, cand o sa-mi fac o parere despre el, poate o sa fac un review.


Oja Farmasi nr. 85: Deci m-am indragostit de oja asta! Pur si simplu sunt innebunita dupa aceasta culoare, si sunt disperata dupa ea!


Lac de unghii cu sclipici Rapsodi nr. 356: Nu stiu daca ati auzit sau nu de firma asta, der e posibil sa fi auzit, pentru ca le gasiti cam la fiecare stand de piata, magazin din coltul strazii, etc. Eu mi l-am cumparat pentru ca imi doream foarte mult un lac de unghii cu sclipici, si in plus, mai am o oja de la aceasta firma si este foarte buna.

Sper sa va placa! V-am pupat!

4 comentarii:

  1. Ce culoare frumoasa are oja!Pacat ca pe unghiile mele nu rezista niciuna mai mult de o zi:( De unde ai cumparat elasticele de par?

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai in Carrefour Grand Arena este un mic stand cu diverse lucruri pentru par, genti, accesori. Si am intrebat de elastice si le-am luat de acolo. Mai erau si colorate, dar eu am vrut negre.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am si eu aceasta oja albastra. Este superba :X!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da! Si acum mi-am facut unghiile cu ea :)).

      Ștergere