joi, 23 august 2012

Favoritele lunii August

Stiu ca inca nu a trecut luna August, dar oricum mai e putin, si oricum intr-o saptamana nu gasesc produse care sa devina, dintr-odata, preferatele mele. Va spun de pe acum, daca vreti sa fac vre-un review despre vre-unul, imi lasati un comentariu. Eu va las poza si spun doar cateva cuvinte despre fiecare produs.


1. Sapunul exfoliant de la Swedish Spa (Oriflame). L-am luat din curiozitate, nu ma gandeam ca o sa il ador.

Pro: 
- nu usuca pielea
- hidrateaza foarte bine si exfoliaza
- iti lasa pielea atat de fiinaaa <3

Contra:
- miroase destul de urat, dar asta chiar nu ma deranjeaza cand il folosesc.


 2. Pensula pentru fond de ten de la Oriflame. Iarasi, un lucru luat din curiozitate. Aici nu am pro si contra, este o pensula foarte buna pentru pretul ei (ea normal este pe undeva pe la 20 de lei, dar eu am luat-o din flyer pe undeva pe la 8 lei). Intinde si uniformizeaza fond de ten-ul, si imi place ca nu lasa urme.


 3. Oja Very Me Neon de la Oriflame, nuanta Explosive Orange, ati mai vazut-o in haul-ul de aici

Pro: 
-culoare puternica, vibranta
-se usuca destul de repede
-rezista pe unghii in jur de 4-5 zile cu topcoat

Contra:
-nu am.


 4. Oja de la Farmasi, nuanta 085. Iarasi, ati vazut-o in micul haul de aici

Pro: 
-se usuca destul de repede
- imi place foarte mult nuanta asta de albastru
- rezista pe unghii in jur de 4-5 zile cu topcoat

Contra:
-nu am.


5. Fond de ten-ul Giordani Gold mineral Therapy Foundation, nuanta Light Ivory. Iarasi, la acest fond de ten nu o sa scriu pro si contra, ci o sa fac o mica descriere la el. Imi place ca nu incarca tenul, este destul de bun pentru vara, desi mi-as fi dorit ceva cu nivel de acoperire mai mare. Rezista in jur de 4-6 ore pe ten, sau cel putin asa e la mine, in conditiile in care sunt afara. Per total sunt destul de multumita de el, si chiar il folosesc cu drag.

Sper sa va placa si sa va fie de ajutor! Va pup!

3 comentarii:

  1. Cred ca o sa imi iau si eu sapunul ala, am auzit ca e bun. Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu ma inteleg destul de bine cu pensula,pentru cei 8 lei este minunata:D

    RăspundețiȘtergere
  3. The foundation sounds very nice, great blog!
    http://www.opinionatedaboutopi.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere