sâmbătă, 4 august 2012

Haul: Oriflame [1]

Hei, buna!

Revin cu un haul Oriflame. Nu pot sa zic ca am cumparat foarte multe, dar sunt lucruri care m-au atras. Haideti sa va arat ce mi-am luat:


Gel de curatare 3 in 1.


Primer pentru fata. Chiar nu aveam si ma gandeam ca il am pentru ocazii, nu pentru uz zilnic.





Rujul Wonder Colour, nuanta Pink Passion.




Si oja Very Me Neon Explosive Orange. Ador oja asta! Este mai mult un rosu aprins decat un portocaliu, oricum, mie imi place foarte mult! O port pe unghii in momentul de fata:

Sper sa va placa micul meu haul! Zilele astea o sa fac si un tutorial, sper sa va placa :). Pupici!

4 comentarii:

  1. Ce frumos este rujul!
    Si eu folosesc rimelul acela de mult timp!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place :). Rimelul l-am luat pentru prima oara, si inca nu regret ca l-am cumparat.

      Ștergere