vineri, 21 septembrie 2012

First day of school, a little bit late.

Hei, buna!
Stiu ca am intarziat foarte mult aceasta postare, dar am avut foarte putin timp liber si nu m-am simtit deloc bine zilele astea. Dar hai sa va arat cum am fost machiata, si ce unghii am avut:





Vreau sa va zic ca astea sunt poze facute imediat cum m-am trezit, pentru ca atunci cand am ajuns acasa am adormit imediat, iar eu cum am uitat sa fac poze imediat cum m-am machiat, a trebuit sa le fac atunci. Si acum unghiile:



Le-am facut asa cu buretel, si vreau sa zic ca este prima oara cand le-am facut asa.

Acum ce sa va mai zic? La scoala nu este nimic nou, este la fel ca anul trecut, d-abia astept sa scap de bac. Oricum, ca sa nu fiu iar delasatoare, o sa va zic ca am mai pregatit 2 postari pentru blog, deci cat de curand zilele astea o sa le fac. 

V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu