luni, 3 septembrie 2012

Haul: Oriflame [2]

Heii! Ce mai faceti? Stiu ca am cam intarziat cu postarea asta, ar fi trebuit sa o fac cam acum o saptamana, poate chiar 2, dar haideti sa va arat ce mi-am mai cumparat de la Oriflame.

Acestea sunt produsele:


 Deodorant roll-on Swedish Spa. Imi place, are un miros placut.


 Creioane retractabile de ochi Smooth Definer. Deci pot sa zic ca sunt geniale. Am pe negru, si mi-am mai luat inca 2: negru si verde.



 Cercei.


 Pila de unghii de la Very Me. O ador! E atat de mica, si draguta si este buna pentru a o cara dupa mine.


 Ruj Triple Core, nuanta Spectacular Nude. Am auzit foarte multe despre acest ruj si am zis sa il cumpar si eu, sa-mi fac o parrere despre el.



Sper ca v-a placut micul meu haul! Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu