luni, 24 septembrie 2012

Must use this autumn.

M-am gandit la o postare pe care, din nou, nu am vazut-o pe alte bloguri, sau poate am vazut si nu am bagat de seama. Ma rog, sa va explic care e treaba: fac o lista si va arat produsele pe care vreau sa le folosesc, pentru a se termina, ca sa nu mai stau sa ma cert cu dragul si scumpul meu iubit care spune ca am prea multe farduri, iar eu o sa fiu din nou libera sa-mi cumpar cate farduri vreau. Ideea este ca spunandu-va voua ce vreau sa termin, poate chiar o sa am aceasta "tragere de inima" si o sa va si arat rezultate. Deci, hai sa incepem cu o poza cu toate produsele:


1. Spray-ul de corp cu aroma de rodie si mango de la Avon pe care l-ati vazut aici cu muuult, muult timp in urma. 
2. Un ruj de la Avon, nu mai stiu absolut nimic despre el, dar stiu numai ca este nuanta Latte.
3. Rimelul Maxi Lash de la Oriflame, vreau sa il termin pentru ca am impresia ca s-a cam dus, nu-mi mai lungeste genele cum facea inainte.
4. Creion Smooth Definer de la Oriflame. Pe acesta vreau sa il termin pentru ca mi-am mai cumparat inca 2 [hihi].
5. Pudra de la Elf in nuanta Rosy Beige. Din pudra asta mai am muuult de consumat.
6. Un mic creion de care m-am atasat foarte mult, dar pe care cat de curand o sa-l arunc, chit ca il folosesc sau nu.
7. Quad de la Elf Silver Lining. Cred ca acest quad l-am luat doar de dragul de a-l avea, nu pentru a-l folosi, ca nu prea l-am folosit.
8. O trusa Ruby Rose care mi-a fost de foarte mare folos si pe care o ador. 

1.



2.



3.



4. 


5. 


6. 


7. 


8.



Sper ca v-a placut, iar daca vreti sa aflati despre un produs anume, imi scrieti si fac un review. V-am pupat!

4 comentarii:

  1. imi place foarte mult rujul, si paleta Ruby Rose... si asa e, e foarte greu sa renunti la unele chestii din trusa de make-up... e ca si cum ai renunta la o jucarie cand esti mic ... e triiist!!!

    bye bye~~❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am iubit rujul asta! dar asta e, o data si o data tot o sa trebuiasca sa le arunc :(

      Ștergere
  2. Buna! Am si eu o paleta de la Ruby Rose, cu 18 culori ,dar m-am cam saturat de ea deoarece au foarte mult sclipici si nu sunt prea pigmentate...A ta vad ca arata bine. Bye!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A mea este ok. Sunt culori sidefate, dar sunt acceptabile, nu au foarte mult sclipici, la pigmentare sunt iar ok, unele nu sunt foarte bune, dar per total e buna.

      Ștergere