luni, 8 octombrie 2012

Favoritele lunii Septembrie

Hei!
Da, stiu, iar am intarziat cu postarea, dar vreau sa va arat pe scurt ce am folosit mai des in luna Septembrie. Daca vreti sa aflati mai multe lucruri despre vre-un produs, imi scrieti si o sa va raspund. Sincer, imi pare rau, scriu postarea, ma apuc de treaba si dupa ma apuc pe teme, daca am, asa ca incerc sa imi impart timpul meu liber intre scoala, treaba, teme si blog, mai ales ca sunt si clasa a 12-a, iar eu trebuie sa fiu foarte constienta de faimosul BAC. 
Acum ca v-am explicat cum sta treaba cu timpul meu, hai sa va arat produsele.


 Apa de toaleta Elvie.


 Antiperspirant Swedish Spa.


 Blush Very Me Cherry My Cheeks, nuanta Sweet Coral.


 Pensula pentru blush Very Me.


 Quad Elf Drama.


Lotiune de corp Cocktails & The City.


Sper sa va placa! V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu