luni, 19 noiembrie 2012

Collective haul!

Asa cum v-am promis, am sa ma tin de cuvant si o sa va arat ce mi-am cumparat in ultimul timp, mai exact cam in ultima luna. Daca vreti sa aflati ceva mai multe despre un obiect, ma puteti intreba. 

In primul rand incep cu comanda de pe MiniPrix. Dragul meu iubit a gasit un voucher, nu stiu pe ce site, care iti aduce o reducere de 30% la toata comanda, iar el stiind ca eu am o continua nevoie de haine, mi-a facut cadou un voucher. Asaa, acum sa vedem produsele [si va rog sa nu va suparati ca unele poza sunt miscate, nu am avut lumina buna]:






Toate cele de mai sus sunt marimea S, chiar daca la unele mi-ar fi trebuit un XS. Dar sunt ok, si ca material, si ca marime.

Am mai primit de la o prietena o pereche de blugi skinny, de culoare inchisa: 


Si acum sa va arat ce mi-am mai cumparat in materie de farduri si unghii, desi nu sunt foarte multe.


Oja Colour Breeze, nuanta Summer Sun.
Oja pentru model de unghii, de la metrou, no name. 
[Pe ambele le-ati vazut aici.]


Pensula pentru blending.




Fard trio Oriflame Beauty Smoky Collection, nuanta Smoky Brown.

Sper sa va placa! V-am pupat!

6 comentarii:

  1. Cate lucrusoare frumoase:X Sa le folosesti pe toate cu placere!!! :* P.S: Am dat startul unui giveaway dragut de sarbatori, te astept cu mare drag sa te inscri: http://beautiful-and-special.blogspot.ro/2012/11/giveaway-de-sarbatori.html

    RăspundețiȘtergere
  2. ti-ai luat multe :) imi place fardul si pensula oriflame
    http://ramy-s.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca mi-am luat muulte si sunt atat de fericita! Din cauza banilor nu am putut sa-mi iau mai nimic, decat diverse lucruri de la oriflame, iar acum ca am avut ocazia, nu am ratat-o! Te mai astept pe blog :)

      Ștergere
  3. Hihihi,am crezut ca ai disparut!Eu luasem o pauza destul de lunga dar acum am revenit in forta.Imi place trusa de farduri,iar pensula mi-am comandat-o si eu.Abia astept sa ajunga si sa o incerc.♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu incerc sa tin pasul cu scoala si blogul, ca acum nu mai lucrez nicaieri si am mai mult timp. Probabil cat de curand o sa fac si OOTD :D. Sa vad cum stau cu timpul :)). D-abia astept sa mai vad posturi noi la tine pe blog <3

      Ștergere