marți, 6 noiembrie 2012

Jurnal. [1]

Da, stiu, nu am mai postat de mult si chiar imi pare rau, pe bune. Am o postare neterminata dar nu am deloc timp si chef sa o termin, asa ca scuze. Asta nu schimba cu nimic faptul ca vreau sa vorbesc putin cu voi, si sa scriu pentru voi. Va citesc in fiecare zi, cu drag, postarile, chiar daca nu comentez. Sper ca intelegeti ca sunt clasa a 12-a, invat, ies si incerc sa ma odihnesc in fiecare zi, iar asta ar cam fi principalul motiv pentru care nu postez. Am incercat sa fac si o postare de genul: "Week in photos", dar mereu, MEREU, trebuia sa exista o zi in care sa uit sa fac poza.

Ma rog, in alta ordine de idei, mai e putin si vine Craciunul! Si o data cu el, vine si vacanta, pe care o astept cu nerabdare. Am auzit astazi pe la colege ca cica ar ninge atunci, iar pentru mine ar fi genial! Chiar astept mult sa vina Craciunul si chiar nu inteleg de ce. Dar de aceasta sarbatoare este o energie placuta in jur, cand vezi peste tot luminite, cand impodobesti bradul, cand te bucuri sa stai cu cei dragi. Deja incep sa ma gandesc la ce cadouri o sa le iau celor dragi, si nu mi-e prea usor sa ma decid. Oricum, va las cu cateva poze frumoase care au legatura cu Craciunul. Sper sa va placa!









Va las cu acestea pentru ca daca continui pun in continuare poze :)). V-am pupat!

3 comentarii:

  1. Si eu sunt tot a 12a si inteleg cum e cu timpul si oboseala... si ma chinui sa mai postez o data, de doua ori pe saptamana.. pentru ca imi face placere.. dar nici in weekend nu am timp...

    p.s : mi-ar placea sa postezi week in photos chiar daca mai ratezi poza pentru o zi..
    :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi face placere, dar la cat timp liber am, am timp sa postez o data la ceva vreme :(. Promit ca incerc de saptamana viitoare sa fac poze in fiecare zi pentru week in photos. :D

      Ștergere
  2. Hello !! I am your newest follower /

    Appreciate if U can FOLLOW me back :)

    Very pretty and classy, love the look :)
    I follow you now ! Wanna be your friend!
    Follow me back on facebook ,twitter,and GFC and add me as a friend in GFC
    love you dear :)

    Marcchanelette.blogspot.com
    MarcBelle Chanelene

    RăspundețiȘtergere