marți, 4 decembrie 2012

Haul: Oriflame [3]

Hei! 

Ultima mea comanda de la Oriflame consta in:



 Parfumul Giordani Gold, pe care mi-l doream de mult, si pe care l-am luat la set, dar deodorantul l-am dat. Nu imi place cum a schimbat ambalajul, cand l-am avut eu ultima oara era total diferit si imi placea mult mai mult, dar imi place mirosul, iar asta conteaza.


 O oja care chiar nu m-a impresionat. Very Me Nail Art Base, nuanta Cerise Glow. In catalog arata un mov cu nuante roz, in realitate e un siclam urat. Ma rog, o sa o folosesc la modele sau ceva. Ii gasesc o intrebuintare.


Gel de picioare Feet Up Fresh Glow cu miros de grapefruit roz. 


Crema de fata de noapte de la gama Essentials.

Stiu ca e foarte scurt si la obiect, dar daca aveti alte intrebari puteti sa mi le puneti. V-am pupat!

8 comentarii:

  1. Parfumul Giordani este unul dintre preferatele mele <3.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si la mine la fel! Si mi-l doream de atata timp <3!

      Ștergere
  2. Nu cred ca este cineva care sa nu iubeasca Giordani..il gasesc cel mai potrivit pentru iarna.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu o colega care nu mai suporta parfumul, deci exista :)). Si eu te pup !

      Ștergere
  3. Si eu sunt una dintre persoanele care detesta acest parfum, mi se pare ca miroase a vechi:|. In schimb,e dragut cel white.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu le-am avut mai demult pe amandoua, dar acesta mi-a placut mai mult. :))

      Ștergere
  4. in afara de parfum, din restul produselor luate de tine nu am mai bucura altceva. oja aia chiar nu e cine stie ce, dar ciudat e ca au alte oje chiar super, poate conteaza si culoarea:)

    http://rosemerta.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oja intr-un final am dat-o altcuiva. Era chiar aiurea sa stea degeaba, cand eu n-as fi folosit-o niciodata. Si parfumul este cel mai important :D

      Ștergere