luni, 28 ianuarie 2013

Haul: Oriflame [4]

Hei!

Stiu ca am lipsit de pe blog, si probabil ma considerati una dintre cele mai proaste bloggerite, dar sincer, imi pare rau. Astazi am sa ma revansez cu o postare de tip haul, mai exact ultima mea comanda de la Oriflame.


Acestea sunt toate. M-am invatat sa imi iau numai ce am nevoie, sa nu mai dau banii aiurea.


Rimel Hyper Stretch si pensula pentru aplicarea fardului Giordani Gold.


Fard duo Cocktails & The City, nuanta Purple & Pink. Dupa cum puteti vedea, culorile nu sunt foarte pigmentante, desi sunt frumoase. Oricum acesta l-am luat la oferta si mai mult de gura iubitului meu, cand a zis ca mi-l ia.


Pudra de fata Liselotte Watkins, nuanta Light.


Ruj Pure Colour, nuanta Nude Pink. Iar, un ruj fara pigmentatie, cel putin nuanta aceasta. Se poate folosi ca balsam de buze. 

Sper sa va placa, iar daca aveti intrebari, stiti ce sa faceti. V-am pupat!

4 comentarii:

  1. nu mi-am mai luat produse de la oriflame de foarte mult timp...cand eram adolescenta numai produse oriflame foloseam :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu folosesc, fiind si reprezentant, si imi iau cam ce imi sare in ochi :)

      Ștergere
  2. Mi-a facut si mie pudra cu ochiul dar m-am abtinut si ma bucur ;;). Asa macar voi incerca sa nu prea mai folosesc pudra..e mai bine :). Foarte tare si pensula :D sa le folosesti cu placere!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pudra am luat-o pentru ca o sa ma se termine cea de la Elf. Si pensula imi place asa de muult!

      Ștergere