joi, 10 ianuarie 2013

Jurnal. [2]

Hei! Asa cum v-am promis, incerc sa postez cat mai mult, iar in aceasta postare o sa va scriu despre planurile mele, despre postari, etc. 

Haideti sa va povestesc intai ce o sa fac in saptamana urmatoare: O sa merg la munte!!! Da, teoretic ar trebui sa ma duc la scoala, dar nu, eu o sa merg la munte, de marti pana vineri, deci o zi tot o sa ma duc la scoala. Promit ca de data asta o sa fac mai multe poze si o sa vi le arat!

Asa, acum ca probabil mi-am motivat dinainte posibila lipsa de pe blog, as vrea sa va pun cateva intrebari in legatura cu blog-ul, in primul rand, ma gandeam ca as putea sa schimb fata blog-ului. As vrea sa-mi spuneti ce parere aveti, eventual cateva sfaturi. Si ati vrea sa fac si o postare de tip: "Favoritele anului 2012"? Adica, recunosc ca mie una imi plac postarile de acest gen, dar eu sunt destul de... tafnoasa, ca sa zic asa, si nu am foarte multe astfel de produse. Eventual puteti sa-mi dati exemplu de postare pe care ati vrea sa o vedeti pe blog. Chiar as vrea sa imi spuneti ce doriti sa vedeti mai mult. Ma rog, acestea fiind spuse, ma duc sa imi iau ceva dulce de mancat, desi m-am ingrasat vreo 2 sau 3 kg. Genial!

V-am pupaat!!

5 comentarii:

  1. hihi,super rubrica asta.Am facut si eu postarea cu favoritele lunii,sa arunci o privire daca vrei.
    te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna! Sper sa te distrezi la munte, am fost si eu vacanta asta la Brasov. Mi-ar placea sa faci o postare "Favoritele anului 2012". De asemenea mi-ar placea sa vad reviewuri cu produse Avon sau Oriflame. By the way, am revenit pe blog. Ma gasesti aici: http://blackcatsbeautyblog.blogspot.ro/ . Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La tine pe blog imi apare ca trebuie sa-mi faci o invitatie ca sa pot sa iti vad blog-ul.
      Si pentru reviewuri, ma gandesc sa imi spuneti voi despre ce produs vreti sa scriu, asa ca daca esti curioasa despre un produs anume, poti sa-mi spui :).

      Si eu sper sa ma distrez, de aceea ma si duc. Sa ma relaxez, pentru ca o sa urmeze o perioada destul de dificila pentru mine. Si eu te pup!

      Ștergere
    2. Ops, ai dreptate. De cand am inchis blogul pentru reconstructie am uitat sa bifez "Vizibil pentru oricine" . Multumesc ca m-ai facut atenta. Cat despre produse, m-ar interesa un review al fondurilor de ten Avon, bineinteles, daca ai ocazia sa le testezi.

      Ștergere