vineri, 4 ianuarie 2013

Late Christmas Haul.

Neata!

Asa cum v-am promis, o sa postez mai des pentru voi. Si, cum am ramas restanta cu aceasta postare, ma simt datoare sa va arat ce am primit si ce am cumparat pentru Craciun. Va anunt de pe acum: nu va arat 3 bluze primite, pentru ca nu le-am mai scos din sifonier si in plus, e vorba de o helanca turcoaz, un bolero maro si inca o bluza mai lunga gri. Nu sunt ceva mai spectaculoase sau speciale, sunt 3 bluze simple. Buun. Am facut comanda la Oriflame si la Yves Rocher si am primit cadouri. 

Parfumurile:

Pret a Porter - primit cadou de la o colega de a mea, la Secret Santa
Comme une Evidence - primit cadou la comanda de la Yves Rocher
Mirage - primit cadou la comanda la Oriflame



De la matusa mea am primit un set cu un lantisor, 3 pandantive si 3 perechi de cercei.


De la Oriflame am luat crema de maini Cocktails, si Oja Pure Colour, nuanta Light Silver.


De la Oriflame anticearcan VeryMe, iar de la Yves Rocher, mult laudatul gel de dus Jardins du Monde cu boabe de cafea.


Sampon purificator si Crema Stop Imperfectiunilor 4 in 1.


Si BOTIINNEEE!!!! Da, sunt innebunita dupa ele, desi nu erau cele pe care as fi vrut eu sa le cumpar, dar ca si anul trecut, nu aveau numarul meu :(. Dar macar m-am ales cu altele!




Sper sa va placa!

4 comentarii:

  1. ce frumoase sunt botinele. wow pret a Porter parfumul adolescentei mele. imi place fffff mult mirosul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac!
      Si da, Pret a Porter e parfumul copilariei mele, cand il miros imi amintesc de mama si de copilaria mea. A fost o mare surpriza pentru mine cand l-am primit.

      Ștergere
  2. si mie tot de copilarie imi aminteste parfumul pret a porter..ce vremuri frumoase:X





    http://preciousboutiquee.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca mai sunt si alte persoane care se simt la fel ca mine :)

      Ștergere