marți, 8 ianuarie 2013

Tag: Winterlicious :)

Stiu ca acest tag a fost facut de foarte multe persoane de dinaintea mea, dar  tocmai acum am vazut ca am fost si eu "nominalizata" pentru acest tag de Florina, careia as vrea sa ii multumesc mult ca s-a gandit si la mine. Si oricum, iarna nu a trecut inca, deci se poate pune ca l-am facut si eu bine. Hai sa incepem!

1.Care este oja ta favorita iarna aceasta?

Pai, iarna asta am optat pentru culorile mai inchise, cum ar fi albastru inchis, iar ca culoare deschisa am ales argintiul.

2.Care este produsul favorit pentru buze iarna aceasta?

Nu prea folosesc produse de buze, dar daca ar fi sa aleg ar alege rujul Triple Core de la Oriflame.

3. Care este obiectul vestimentar cel mai des purtat iarna aceasta?

Fularul! Am gasit o oferta foarte buna la Oriflame pentru un fular si l-am luat imediat. De atunci il port non-stop.

4. Care este cel mai des accesoriul purtat iarna?

O bratara din argint care am primti-o de la mama prietenului meu.

5.Care este parfumul preferat/lumanarea preferata?

Ador mirosul de ciocolata calda iarna. Pur si simplu mor daca nu beau o data la doua zile o ciocolata calda.
N-am un parfum care l-am preferat mai mult in aceasta perioada, dar unul care il port cu placere ar fi Mirage de la Oriflame.
Lumanari nu am, pentru ca nu am cum sa-mi cumpar, nu ma lasa prietenul. 

6. Care este bautura ta preferata iarna?

Ciocolata calda! Si ceaiul.

7. Care este filmul tau preferat de sarbatori?

Nu am, dar pot sa spun ca Singur Acasa este filmul copilariei mele.

8. Care este melodia ta preferata de Craciun?


9. Care este mancarea ta preferata de Sarbatori?

Sarmalele! Am o pofta nebuna cand vine vorba de el. In privinta dulciurilor, nu stiu.

10. Care este decoratiunea ta preferata de sarbatori?

Tot ce tine de brad.

11. Ce planuri ai de sarbatori?

Craciunul l-am petrecut in familie, iar de Revelion am fost cu mai multi prieteni.

Daca mai vrea cineva sa faca acest tag, este invitat sa il faca, desi a trecut Craciunul/Revelionul, dar fiind inca iarna. V-am pupat!

2 comentarii:

  1. hihi,tag-ul era de la colega mea de blog , Adina, dar ma bucur ca l-ai facut.eu cel putin iarna asta nu am iesit deloc fara fular. imi poti arata oferta daca nu este deja trecuta ?:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am uitat si pe site, si vad ca nu este acolo. L-am luat dintr-un flyer, atat imi amintesc, dar nu il gasesc nici pe site, nici flyer-ul, ca eu pastrez cataloagele, dar vad ca nu am flyer-ul. Imi pare rau :(

      Ștergere