miercuri, 27 martie 2013

Blogger ambasador pentru ZorileStore.ro!

Odata cu venirea primaverii, desi vremea de afara ma cam contrazice, ZorileStore.ro au venit cu o noua provocare pentru toti bloggerii, in colaborare cu Blogawards, se cauta ambasador! M-am decis si eu sa particip la "curateria de primavara" de pe ZorileStore.ro, fiind si prima mea participare la o campanie de genul acesta. Acestia dau spre testare o pereche de papuci/balerini sau ce anume doriti din sectiunea "Curatenie de primavara" si m-am decis sa-mi incerc si eu norocul.

M-am uitat pe site, raman mirata cand vad cata incaltamine cu stocul zero exista, d-abia gasind o pereche de incaltaminte cu numarul meu, 36. Si uitati-o

Nu-i asa ca sunt minunati? Pentru mult timp, nu am fost adepta balerinilor, dar cam de anul trecut am inceput si eu sa port mai des. In incheiere ce as putea sa mai zic? Urati-mi bafta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu