luni, 4 martie 2013

Ca daca tot a venit primavara...

Heeii!

Ce mai faceti? Eu stau in pat, ma doare capul de dimineata, sunt sictirita, nu stiu de ce si mi-era dor sa mai scriu pentru voi. Am ramas datoare cu cateva postari, stiu asta, dar promit ca o sa ma revansez. Cred ca m-a apucat astenia de primavara. Ba sunt melancolica, ba sunt fericita, ba imi vine sa sparg cuiva capul, oriunde as fi. E dubioasa starea pe care o am. Pe de alta parte, vine ziua mea. Si partea urata e ca eu nu vreau sa vina. Adica, nu stiu, sunt chestii personale despre mine care poate nu va intereseaza, dar parca as vrea sa spun cuiva asta. Eu nu mi-am mai aniversat, in adevaratul sens al cuvantului, ziua de nastere de cand aveam 13 sau 14 ani? Da, cam asa. Adica... Niciodata nu ma simteam in largul meu de ziua mea, vroiam sa stau retrasa si sa ma ascund in cel mai intunecat coltisor din lume, si stiu ca si joi o sa fie la fel. Ca o sa fiu foarte sictirita, ca o sa fie o simpla zi de joi, nu ziua mea de nastere. Dar meh. Nu stau sa va plictisesc cu aberatiile mele.

Pe de o alta parte, a venit primavara, caldura, soarele. Dragut. Voi ce faceti in timpul liber, acum ca a venit caldura? 

Va las o poza cu mine, poate ati uitat cum arat.



V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu