miercuri, 6 martie 2013

EOTD: Nice and gray.

Heii!

Desi a venit caldura si primavara si soarele, eu tot nuante de nude, gri-uri si negru port la ochi. Adevarul e ca eu nu prea ma omor cu culorile, nici la haine, nici la ochi. Asa ca, daca nu va suparati, o sa va arat ce machiaj am purtat eu ieri, desi era atat de frumos afara si razele soarelui se simteau foarte tare pe pamant.






Ultima poza imi place atat de mult! Asa, ma rog. Urmatoarele posturi or sa fie "Favoritele lui Februarie" si "Ultimele produse consumate". Pe care a-ti vrea sa-l fac primul? 

V-am pupat!

10 comentarii:

  1. Un machiaj simplu,delicat si frumos:* pup

    RăspundețiȘtergere
  2. iti sta atat de bine (^___^), esti foarte draguta ♡

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti super draguta! Si ultima poza chiar e super . Te invit si pe la mine pe blog : http://ioana-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca ai revenit pe blog! Mi-ar placea sa faci prima data "Favoritele lunii februarie", deoarece sunt interesata sa incerc produse noi. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur :). O sa incerc sa o fac in decursul zilei de azi.

      Ștergere