duminică, 10 martie 2013

Favoritele lunii Februarie

Hei fetelor!

Asa cum am promis, am sa fac postarea cu Favoritele lunii Februarie. Asa ca o sa va arat ce produse mi-au placut cel mai mult in luna ce a trecut.


Masca intensiva Syoss de 2 minute, mie una imi face minuni la par. Imi place foarte mult, inclusiv mirosul.


Pensula pentru aplicarea fardului de la Giordani Gold.


Corector Very Me, nuanta Light.



 Fard trio, Smoky Collection. Se vede ca este destul de folosit, mai ales primele culori.



Fard duo, Cocktails & The City. Desi ziceam ca nu prea imi place, l-am folosit cam des pe post de highligher.



Parfum Mirage. L-am folosit in disperare! Uitati-va cat de putin a mai ramas.

Daca aveti vreo intrebare despre un anumit produs, sa imi spuneti. Va raspund cu cea mai mare placere :).

2 comentarii:

  1. Cum miroase parfumul? Nu sunt o clienta prea infocata Oriflame, de-asta intreb :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are un miros dulce, dar nu exagerat, cu note de trandafir. Mirosul persista destul de mult, simtindu-se pe haine si a doua zi, mai putin persistent, evident. Nu este un parfum greoi, dar este mai senzual, oarecum. Asta e parerea mea.

      Ștergere