miercuri, 20 martie 2013

Haul februarie/martie [ziua mea].

Heii!

Asa cum v-am anuntat aseara, astazi o sa fac o postare de tip haul. Desi a fost ziua mea, nu am avut bani de cheltuit pe lucruri pe care mi le-as fi dorit, decat in limita bunului simt. Momentan chiar stau cam in paragina cu banii, orice as face, parca nu imi mai revin. Dar ma rog, astea sunt detalii. Sa va arat acum ce am cumparat.


Deodorant Rexona. Mie imi face foarte bine, are un miros ok. Pe scurt e bun.


Elf. M-am combinat cu o colega si din aceasta cauza am putut face comanda. Mi-am luat un primer nuanta sheer, un tus waterproof nuanta black si tus crema, nuanta black.


Primul este tusul lichid, al doilea cel crema.


De la Avon mi-a luat prietenul Crema de corp si Spray de corp cu aroma de zmeura.


De la Oriflame mi-am comandat doar un fond de ten din gama Studio Artist. Doar de atat am avut nevoie. 


De la coleguta mea scuumpa si draagaa am primit aceasta bratara de argint! O ador! 


Iar de la prietenul meu am primit cadou verigheta de argint. Avem amandoi acelasi model si mi se pare atat de frumoasa! Si ce e si mai frumos este ca avem numele gravate in interiorul verighetelor. 


Sper sa va placa! Daca aveti vreo intrebare despre vreun produs, nu va fie frica sa intrebati! V-am pupat!

11 comentarii:

  1. sa le folosesti cu placere. si eu am facut cateva achizitii elf...si sunt multumita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersii :*. Elf mi-a placut din totdeauna, pana si prietenului meu ii plac, ca raport calitate/pret :)).

      Ștergere
  2. Super verigheta si faptul ca aveti amandoi la fel :X
    Te astept si la mine pe blog :* http://vovolyna.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoasa este bratara!
    Sa te bucuri de toate produsele!

    RăspundețiȘtergere
  4. buon weekend (: Reb, xoxo.

    *Nuovo post sul mio blog, fammi sapere cosa ne pensi:
    http://www.toprebel.com/2013/03/bysimon.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Nice Blog :)

    You are invited to my "International Giveaway by Born Pretty Store".
    http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/03/international-giveaway-by-born-pretty.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Brățara e chiar drăguță ! Să o folosești cu drag !

    RăspundețiȘtergere