marți, 19 martie 2013

Jurnal. [3]

Hei!

Ce faceti? Eu ma uit la Master Chef, incep sa salivez la ce vad pe acolo. Astazi o sa va spun pe scurt cam ce o sa vedeti pe blog in urmatoarele postari, si, daca ati putea, sa-mi spuneti ce ati mai vrea sa vedeti. Urmatoarea postare, mai mult ca sigur o sa o fac maine si o sa vedeti un haul colectiv, cu ce am cumparat/primit in lunile februarie-martie. Acest haul consta intr-o mica comanda Elf, Oriflame, iar restul cadouri primite de ziua mea. Iar o a doua postare o sa fie: "Must use this spring". 

Si inca doua lucruri va mai zic: mai nou am si eu instagram, sa ma aflu in randul lumii, ma gasiti la @maripunct iar pentru cei care vor sa ma gaseasca pe facebook, am facut o pagina si pentru blog, M and Makeup.

V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu