joi, 11 aprilie 2013

Blogger ambasador pentru ZorileStore.ro! [2]

Dupa cum ati citit aici, eu ar fi trebuit sa primesc de la ZorileStore.ro aceasta pereche de balerini, marimea 36. In urma numarului mare de inscrieri de care a avut parte campania, multe persoane, printre care si eu, au trebuit sa gaseasca un alt produs pentru a-l primi spre testare. Asa ca m-am gandit bine, am vorbit si cu prietenul meu si am cazut ambii de acord sa testeze el o pereche de papuci, mai ales ca mai e putin si vine ziua lui de nastere, luandu-i un cadou putin mai devreme. Papucii respectivi sunt Papucii Rider pentru barbati R3 AD X. Va las cu niste poze demonstrative, cu cei pe care i-am primit, iar dupa va voi "relata" ce reactie a avut iubitul.







Cel de la curier m-a sunat cam pe la ora 12, cand eu inca eram in pijamale (da, sunt o lenesa, mai ales ca acum sunt in vacanta). Cand am auzit ca trebuie sa imi aduca papucii m-am ridicat repede in picioare, m-am schimbat si am asteptat telefonul in care anunta ca e la poarta. Tipul de la curier, amabil, mi-a oferit cutia in care se aflau papuceii iubitului si eu am zbughit-o in casa, deschizand cutia, fiind nerabdatoare sa vad produsul. Iubitul, cand a venit de la munca, nu stia ce se afla in cutia neagra-verzuie, asa ca a fost o surpriza placuta pentru el sa vada ca are si alta pereche de incaltaminte cu care se poate purta. I-am spus sa probeze, sa vada in primul rand daca ii sunt buni si cum se simte in ei. Cand i-a incaltat, prima reactie a lui a fost: "Vai, cat de moi si confortabili sunt! Vai, cat imi plac! Foarte tare!", asa ca am dedus ca este foarte multumit de incaltaminte. 

Din punctul meu de vedere, vorbind si cu prietenul meu, aceasta pereche de papuci este potrivita pentru plimbarile lungi de pe plaja, sau pentru plimbarile de seara din parc. Chiar e pacat sa folosesti o asemenea pereche de papuci prin curte sau pe strada, deoarece sunt foarte comfortabili, sunt de calitate si nu se poate compara cu alte perechi pe care le-a avut prietenul meu pana acum. Bartele nu sunt atat de rigide pentru a face rani la picioare iar materialul din care e conceputa talpa este unul moale dar rezistent. Pana si "socrului" meu ii plac! Si el a fost mai multe decat multumit de acesti papuci!

Si eu si prietenul meu recomandam cu placere aceasta pereche de papuci, atat pentru calitatea buna a produsului cat si pentru modelul simplu care permite folosirea lor in orice scop. Ii multumim campaniei realizate de Blogawards si ZorileStore.ro pentru aceasta sansa. Sper sa mai particip si in viitor la acest gen de campanii.

2 comentarii:

  1. Superbi si bvo ca te-ai gandit din timp la ceva care o sa ofere confort zilelor calduroase,plimbari etc
    Iti las ceva care iti va fi de ajutor:)
    http://yarina26yarina.blogspot.ro/2013/03/masti-naturale-pentru-parul-tau.html
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac si tie. Si mersii :*

      Ștergere