duminică, 7 aprilie 2013

Favoritele lunii Martie.

Hei!

Stiti ca v-am promis ca o sa postez favoritele lunii Martie, dar inainte de toate, as vrea sa va anunt ca nu sunt foarte multe produse noi. Mai sunt cateva produse din articolele de acest gen din trecut, dar asta o sa a zic la sfarsit. Dar hai sa incepem!



- deoarece "a venit" caldura, am folosit si eu un parfum mai floral, macar sa imi dau mie singura senzatia ca a venit primavara. Si se vede ca l-am folosit destul de multicel. 



- ruj Wonder Colour de la Oriflame, nuanta Pink Passion. Desi aici nu imi placea, acum l-am cam folosit. 


- crema Stop Imperfectiuni 4 in 1 de la Yves Rocher. Tratamentul acesta chiar da roade, numai ca eu sunt o lenesa care il foloseste 2-3 zile si dupa uita complet de el. Pentru mine una, chiar functioneaza. Cosurile dispar, pielea este mai fina iar porii nu mai sunt dilatati.


-crema de maini Cocktails & the City. Miroase a lamaie!


-tusul meu preferat din toate timpurile! Tus waterproof de la Elf. 

Ar mai fi cateva lucruri care le-am folosit, cum ar fi Fardul Trio de aici, Quad-ul Elf de aici, in materie de farduri, dar nu cred ca ar fi ok sa ma tot repet. Asa ca va arat "noutatile". 

Ieri, cel putin la mine, a fost vremea frumoasa. Voi ce ati facut?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu