sâmbătă, 4 mai 2013

Today I like... [4]

Hei! Ce faceti?

Mai am putin si ma apuc de ce treaba mai trebuie sa mai termin, am avut treaba toata saptamana si saptamana trecuta, tot asa... As fi vrut sa fac o postare "Favoritele lunii Aprilie", dar m-am gandit mai bine si am zis ca nu prea am folosit foarte multe lucruri, iar voi oricum le stiti deja. Asa ca mai fac o postare de genul "Today I like...". Inca imi fac curaj sa fac o postare "OOTD" dar inca nu. Cred. Sa vad. Haideti sa va arat ce mi-a placut azi de pe weheartit.











Sper ca v-au placut! Puteti sa treceti cu un like aici daca doriti. V-am pupat!

4 comentarii:

  1. Auuu ce îmi place rochia neagră din dantelă :X . Ai gusturi foarte bune! Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Rochița din a doua imagine e frumoasă ! :)

    RăspundețiȘtergere