miercuri, 12 iunie 2013

Hai sa vorbim despre: Celulita.

Multe femei din ziua de azi se confrunta cu fenomenul acesta: celulita. Fiecare femeie are, dar numai ca la unele se observa mai mult, la altele este aproape invizibila. Pentru a stii ce sa facem in caz ca avem celulita, trebuie sa stim ce anume e aceasta. 

"Stratul exterior al pielii este menţionat sub numele de epiderma. Imediat sub acesta este dermul, care este bogat in foliculi de par, glande sudoripare, vase de sange, receptori nervoasi şi ţesuturi conjunctive. Următorul strat de tesut este prima dintre cele trei straturi subcutanate (ceea ce înseamnă sub piele – grăsime). Acesta este locul unde discuţia noastră se va concentra acut in descrierea celulitei. Acest lucru cel mai de sus strat de grasime subcutanat a fost descris ca o”camera cu celule de grăsime “, separate de tesut conjunctiv. Din aceste camera cu celule de grăsime, proiecţii mici de celule adipoase tin sa iasă în derm. Gradul de neuniformitate şi neregulile de grăsime subcutanat confera pielii aspectul “accidentat” numit celulita."

Acum stim ce inseamna celulita. Exercitiile fizice regulate, cum ar fi aerobicul, joggingul, mersul pe jos, dansul, reduc celulita, cum si consumarea a minim 2 litri de apa pe zi ne ajuta sa scapam de acest "dusman". Dar hai sa va mai zic un mic remediu natural, simplu, accesibil tuturor. Daca sunteti iubitori de cafea, pastrati zatul de la cafeaua de dimineata si amestecati-l cu ulei de masline, creand o pasta. Cand intrati in dus, luati acest amestec si frecati-va cu el in zonele problematice. Va asigur ca o sa aveti pielea mai fina dupa primul masaj si daca va mentineti acest obicei, o sa reduceti celulita. 

Voi ce secrete aveti pentru a nu va aparea celulita? Ati incercat aceasta metoda? V-am pupat!

8 comentarii:

  1. hehe,de azi am inceput sa merg la sala,yeeey :))) te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oo, bravo! Te felicit! Sa te tii de ea :*

      Ștergere
  2. Eu am renuntat demult sa mai combat pentru ca sunt lenesa...nu-mi place sa fac sport :((( deci am pierdut din start!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e musai sa faci sport, poti sa ai si o dieta echilibrata si sa bei multa apa. Dar si eu sunt o leesa iremediabila :))

      Ștergere
  3. Eu mai folosesc uneori cafea pentru masajul anticelulitic, în timpul băii. Mi se pare o metodă eficientă de a păstra pielea moale și luminoasă, dar de cele mai multe ori, din comoditate, apelez la exfoliantele din comerț.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bine ca nu te lasi pagubasa. Ma bucur ca folosesc si altele aceasta metoda :)

      Ștergere
  4. Eu am inceput sa am o dieta mai sanatoasa si sa fac sport si pot sa zic ca se vad rezultatele, desi mai am inca destul de lucru. Celulita nu e chiar asa usor de indepartat. :( Am folosit si zat de cafea cu ulei de masline, dar din comoditate apelez si eu la exfoliantele din comert, la fel ca Aurora. ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De maine o sa incep si eu cu o dieta mai sanatoasa, o sa beau mai multa apa, pentru ca eu nici macar 1 litru de apa pe zi nu beau si o sa incerc sa fac si ceva sport, atat pentru celulita cat si pentru kilogramele in plus. Si e adevarat, din pacate cu celulita e lupta grea, dar daca te tii de treaba o sa reusesti sa scapi de ea :). Bravo, tine-o tot asa!

      Ștergere