miercuri, 5 iunie 2013

Haul Mai.

Hei!

Ce mai faceti fetelor? Acum, ca stau acasa si nu ma mai duc la munca, am mai mult timp pe care sa il pot dedica blogului. Si daca tot s-au strans cateva produse pe care le-am primit/cumparat, haideti ca am facut o postare noua pentru voi. Sa incep cu ce am primit:



Bluza mai scurta in fata si mai lunga in spate am primit-o de la iubitul meu, cadou de Paste. Are o inimioara pe spate, taiata in interior.


Iar acest spumant de baie l-am primit de la o prietena de a mea, ei nu i-a placut ca era roz!

Acum ce mi-am cumparat eu in ultimele zile:



Lumanare de la Bamboo, d-abia acum mi s-a terminat cealalta lumanare pe care am cumparat-o, iar acum am cumparat alta aroma.


Oja Farmasi. Vroiam un roz pal, iar aceasta oja este cea pe care am pus ochii.


Demachiant Balea. Imi place. Ofera senzatia de racorime dupa ce te demachiezi cu el.


Geluri de dus Balea. Cu cocos si lapte si Mango.

Si acesta este haul-ul meu. Daca aveti vreo intrebare, curiozitate, nu ezitati sa intrebati. V-am pupat!

4 comentarii:

  1. Cred ca gelul de dus de la Balea miroase asa frumos :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel cu cocos miroase genial! Iar cel cu mango l-a ales iubitul pentru mine, i-am zis sa aleaga el unu pentru mine :)). Dar miroase si el bine.

      Ștergere