sâmbătă, 24 august 2013

OOTD: Dragoste la malul marii...

M-am gandit, m-am decis, m-am razgandit si iar m-am decis asupra acestui post de atatea ori, incat nu stiam daca sa il scriu sau nu, din cauza ca sunt putine poze, sunt facute noaptea, etc. Dar, pana la urma, am zis de ce nu? Nu am multe poze din acea seara pentru ca m-a lasat bateria de la telefon tocmai cand am ajuns la malul marii, seara. Daca ati vazut ultimul post, ati vazut si tinuta pe care o s-o prezint azi. Este ceva simplu, dragut, romantic, din punctul meu de vedere. Sper sa va placa si voua!





Camasa: New Yorker
Fusta: MiniPrix

Vreau sa va mai zic ca este si primul OOTD pe care il prezint, iar urmatorul o sa fie mult mai detaliat si pozele mult mai clare. Pentru mai multe poze, puteti sa ma urmariti pe Instagram: @maripunct .

Ce parere aveti de aceasta tinuta? :)

6 comentarii:

  1. foarte dragut look-ul , imi place cum se asorteaza totul ♡

    RăspundețiȘtergere
  2. este draguta!:*
    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte draguta fustita:)Sper ca ai avut parte de niste zile minunate.
    http://lifeontheheels.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place! Da, a fost foarte frumos, mai ales ca am prins vreme buna, iar in ultima zi au fost niste valuri bestiale!

      Ștergere