luni, 14 octombrie 2013

Haul Octombrie.

Hei! Astazi am sa va arat ce mi-am cumparat in luna aceasta, pentru ca am luat primul salariu si trebuia si eu sa ma bucur si sa ma rasfat, nu? Pe langa tot ce mi-am cumparat, am fost sa mananc si o pizza cu iubitul, deci pot sa va spun ca am fost rasfatata de-a binelea. Hai sa incep cu incaltamintea. Din cauza ca am ramas fara incaltaminte pentru toamna si iarna, a trebuit sa imi cumpar, asa ca am dat o tura prin Deichmann. Desi am auzit multa lume plangandu-se de produsele lor (ca nu rezista mult pana se strica ceva la ele ca fermoarul, ca se dezlipeste talpa, etc.) eu nu am avut nici un fel de probleme cu produsele lor, ba dimpotriva, am niste adidasi care inca sunt buni, materialul e rezistent si inca se tin bine.



De mult imi doream o pereche de adidasi de genul acesta, si a cam fost dragoste la prima vedere cand i-am vazut. Au costat 149,9 lei.



Cum o sa vina iarna, o sa am nevoie si de cizme. Eu am o mica problema: foarte greu imi gasesc marime la incaltaminte, din cauza ca port 36, iar foooaarte rar 37.  Mi s-au parut interesante cizmele astea, iar piciorul sta confortabil in ele. Au costat 169 lei.



Cum v-am prezentat ieri idei pentru a va decora camera, am fost ieri in Bamboo cu gandul sa-mi iau lumanare. Eu am pastrat petalele de la trandafirii pe care i-am primit, cu gandul sa fac ce e in imaginea de mai sus. Asa ca am renuntat la lumanare si am luat un bol de sticla - 24,99 lei - si o esenta de brad - 4,99 lei. Va place ce a iesit?


Si cum a deschis DM si in Afi Cotroceni si aveam nevoie disperata de geluri de dus, cum sa nu intru? De acolo mi-am luat:
Gel de dus cu sare de mare si fructe rosii - 5,99 lei
Gel de dus cu fiji si fructul pasiunii - 5,99 lei
Balsam profesional pentru par blond - 7,99 lei.

A mai folosit cineva balsamul de par? Chiar sunt curioasa ce efect are. Cam atat cu cumparaturile din luna aceasta. Voi ce v-ati mai cumparat in ultimul timp? V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu