duminică, 13 octombrie 2013

Idei pentru casa. Part I

Buna fetelor!

Nu are rost sa ma scuz pentru lipsa indelungata de pe blog, dar vreau sa stiti ca am citit in fiecare zi fiecare post nou al fetelor pe care le urmaresc, desi nu le-am comentat. Astazi o sa va vorbesc despre casa. Aranjamente pe care le puteti face cu manutele voastre, sau va pot da macar niste idei, mai ales ca se apropie si sarbatorile. 

Mie imi plac pernele. Foarte mult. Le-as pune peste tot in casa daca as avea casa mea. Pernele si lumanarile. De orice marimi, culori. Mi-ar placea sa am un vanity table sa imi  pot pune fardurile, parfumurile si lumanari. Micute, doar sa fie de efect.





Iarasi ce am vazut si mi-a placut ideea, tablouri cu citate inspirationale, sau cu un mesaj:


Si, daca vreti sa schimbati ceva prin casa si sa va laudati cu ce ati facut, va las cateva imagini din care sa va inspirati. Sper sa va placa si sa va inspire!








V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu