sâmbătă, 30 noiembrie 2013

Despre Black Friday de la Lidl

Poate cu totii ati vazut reclama de la Lidl. Electrocasnice reduse cu mult la pret. Si-au facut cei de la Lidl reclama peste tot, ziar, televizor, pancarde pe strada, internet, peste tot! Pentru? O mare zarva. Da, recunosc, produsele meritau cumparate la acel pret si doar daca te-ai fi dus si ai fi vazut produsele, nu cred ca ar fi fost posibil sa pleci cu mana goala. Hai sa va povestesc experienta mea de Black Friday.

Lidl-ul se deschide la ora 8. Eu cu Razvan eram acolo la 7 si 25 de minute, in speranta ca vom fi primii. Gasim o coada cam de 30 de persoane, printre care si matusa mea. Am stat pana la 8, iar cand s-au deschis usa, mare omor ce a  fost! Persoane cu varsta cuprinsa intre 45 si 70 de ani se impingeau, tipau, fugeau ca sa prinda produsul pe care s-il doreau. Tin sa precizez ca eu, Razvan si matusa mea eram cei mai tineri de acolo, iar Razvan a luat-o si el la fuga pentru ca isi dorea friteoza si grill-ul la 30 de lei, dar desi a fost printre primii, nu a prins nici un produs dorit, dar, pentru a nu pleca cu mana goala, a  luat totusi o plita pentru clatite. In schimb eu, promitandu-i unei colege de la munca ca o sa ma uit dupa aparatul de facut popcorn, am reusit sa il iau din multimea de oameni si m-am indepartat de ei. Matusa mea isi dorea pentru copii ei doua console cu 200 de jocuri, a avut noroc si le-a luat pe ultimele 3, a treia fiind  pentru finutul nostru. 

 Am stat in marea de oameni pentru a ma omori cu ei pentru ca nu erau indeajuns de multe produse pe stoc.  In plus, au fost doar 8 cuptoare cu microunde, pe care si le-au cumparat angajatii cu 5 minute inainte de a deschide usile magazinele, iar 14 din 15 friteoze au avut aceasi soarta, plus alte produse. Dar asta mi s-a parut strigator la cer! Primul barbat care a stat la coada a venit de la ora 6 dimineata pentru a-si cumpara un cuptor cu microunde si cand a inceput sa ii spuna lucrurile acestea casierei, a fost dat afara de bodyguard pentru motivul ca tipa. Este normal sa te enervezi vazand acest lucru!

Sa va arat plita si consola.


Daca sunteti curioase in legatura cu plita, va pot face un review si va pot detalia acest produs. Momentan ma declar multumita de ea, la prima utilizare. Voi ati avut vreo experienta de acest gen? Astept comentariile voastre. V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu