marți, 19 noiembrie 2013

Haul: In cautarea paltonului perfect.

Era o zi frumoasa de Marti in care eu am luat salariul. Aveam deja planificati banii, doar ca aveam nevoie disperata de un palton, pentru ca vedeti si voi cat s-a racit afara. Asa ca l-am luat pe iubitul meu la o plimbarica prin Romana, mai exact la Miniprix. Vazuzem pe site niste paltonase dragute asa ca m-am decis sa dau o fuga si prin magazin. Am stat si am cautat si am tot verificat timp de vre-o 20 de minute, dar n-am gasit nimic pe placul meu. Nervoasa, aveam de gand sa plec acasa, dar fraza iubitului meu: "Nu vrei sa ne mai plimbam sa te mai uiti prin magazine?" m-a facut sa ma razgandesc. Dupa ce am dat o raita prin magazine, am ajuns si in Glow, si bine am facut ca erau si reduceri. Nu am gasit un palton, dar am gasit ceva  care mi-a placut din prima si n-aveam cum sa-l las acolo.




Geaca-79 lei.




Blugi - 39 lei.
[Am incercat sa prind culoarea cat mai reala a lor, dar n-am reusit nici macar cu lumina naturala. Dar este un pic mai verde decat in ultima poza.]


Curea - 9 lei.
Iar esarfa am luat-o dintr-unul din magazinele de pe Unirii. Chiar nu mai am nici-o idee cum se numea.
Esarfa - 19 lei.


Ce spuneti? Eu sunt foarte multumita de produse. Voi ati cumparat vreodata din Glow? 

V-am pupat!

4 comentarii:

  1. Sa le porti cu drag. Ce frumoși sunt pantalonii.

    RăspundețiȘtergere
  2. o afacere buna cu totul!
    imi place mult geaca:)
    te pup

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, la asta ma gandeam si eu cand am vazut cate mi-am luat cu atat de putini bani. Ma bucur ca iti place :)

      Ștergere