marți, 18 martie 2014

Haul: CCC

Ca de obicei, ma prinde primavara fara incaltaminte adecvata, asadar, murind de cald in cizme am decis impreuna cu iubitul sa mergem sa-mi iau de incaltat. Am stat, destul de mult cotrobaind diverse magazine, nimic. Preturi mult prea mari pentru calitatea produselor, modele care imi displac, nu aveau marimea mea, am gasit diverse motive pentru a nu-mi cumpara incaltaminte. Am urcat in tranvai pentru a ma intoarce acasa, dezamagita, pana mi-a venit brilianta idee: "Hai sa mergem in Liberty Center, poate au ceva pe la Deichmann!". Zis si facut! Am controbait pe acolo, nimic. Am mers pana si la Leonardo cu speranta in suflet. Nimic. Cand sa ma las pagubasa, un alt magazin imi ia ochii. Scrie mare "CCC". Am spus hai sa intru, ca doar am vazut multa incaltaminte si am zis ca poate am noroc. Si chiar asa a fost, am avut noroc de mi-am ales doua perechi de tenisi potriviti pentru vremea de afara, si mai ales, aveau numarul meu, 36! Desi era gol magazinul, aveau modele frumoase si multa incaltaminte. Acum sa va arat cele doua perechi:




Am un obicei prost, daca imi place mult un lucru pe care il cumpar, imediat il port. Si in realitate arata putin mai spre bleumarin. Au costat 59,99 lei.




Am zis sa am si eu o pereche de incaltaminte mai vesela. Au costat 47,90 lei.

Daca va intereseaza, uitati si site-ul firmei: http://www.ccc.eu/ro/ . Daca vedeti magazinul, parerea mea este sa nu-l ratati. V-am pupat!

2 comentarii:

  1. ce draguti sunt imbulinatii:D:D
    sa-i purtati cu placere dragilor!
    am intrat si eu intr-un magazin CCC din Galati, dar nu m-a atras nimic:D
    te pup

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma gandeam ca iar am gasit un magazin de care n-a auzit nimeni :)). Eu cand o sa mai am ocazia o sa mai intru prin el, sa vad ce marfa au. Si eu te pup!

      Ștergere