duminică, 16 martie 2014

Tag: 50 de lucruri despre mine.


1. Am facut 20 de ani pe 7 martie.
2. Iubesc animalele, mai ales pisicile.
3. Sunt o fire calma, dar si extrem de irascibila.

4. Dorm mult. Foarte mult.


5. De mica mi-am dorit sa invat sa conduc, visam ca la 18 ani sa imi iau carnetul si sa ma plimb prin toata tara. Tocmai acum reusesc sa imi indeplinesc visul.
6. Imi place sa calatoresc. Nu imi pot imagina o persoana careia sa nu ii placa.


7. Sunt o fire artistica si sensibila. In momentele de tristete si plictiseala desenez si scriu.


8. Visez ca intr-o zi sa am propria mea firma de haine.
9. Sunt dezorganizata.
10. Vreau sa am casa pe care sa o amenajez cum imi doresc eu.
11. Imi place sa cant, dar nu pot canta in public, mai ales cand se uita cineva la mine.
12. Nu-mi place frigul, dar nici caldura.


13. Dupa ce imi iau carnetul si masina, prima excursie o sa fie ori la munte, ori la mare.
14. Cand vorbesc cu o persoana, ma uit foarte atent la ochii ei.
15. Sunt indragostita de tatuaje.
16. Primul tatuaj mi l-am facut la 16 ani.
17. Niciodata nu mi-a placut sa stau cu parintii. Si nici cu altcineva. Doar eu si persoana iubita.
18. Iubesc si sunt iubita.

19. Nu imi plac culorile. Sunt genul de persoana care se imbraca mai mult in negru, sau in culori inchise.
20. Imi place sa gatesc.
21. Imi place sa ma relaxez uitandu-ma la filme, facandu-mi baie cu muuulta spuma, sau sa aprind lumanari prin jurul meu.
22. Imi pare rau ca mi-am pierdut atractia de a citi.
23. Nu ma atrage in mod special tehnologia.
24. Imi plac plimbarile lungi.


25. Nu am fost niciodata in alta tara.
26. Anul urmator o sa fac nunta, d-abia astept!
27. Mi-am desenat singura rochia de mireasa.
28. Niciodata, dar niciodata, nu am bani sa ma lafai. Dar cred ca nu sunt singura care are problema asta.
29. Mi se pare atat de greu sa ma autocaracterizez!
30. Iubesc vanilia.
31. Ador sa primesc flori.


32. Imi pastrez petalele de la trandafiri pentru a le pune intr-un bol si le stropesc cu ulei parfumat.
33. Prima oara m-am vopsit prin clasa a 7-a, cand mi-am facut niste suvite blonde. Si cu asta a inceput haosul din capul meu.

34. Am fost vopsita in tot felul de nuante, culori, si nu am avut niciodata o coafura mai normala, decat de vre-o 2 ani.
35. Sunt deista, nu cred in Dumnezeu.
36. Cred in suflete pereche.
37. Imi place sa ma prostesc ca un copil mic.


38. Cand vreau ceva anume, incep sa imit un catelus, fac ochii mari si nu prea poate nimeni sa-mi reziste :)).
39. Am multe dorinte si traiesc cu speranta in suflet.
40. Mi-ar placea sa vizitez Japonia.
41. Am devenit destul de introvertita, iar asta nu ma multumeste.
42. Nu am facut niciodata vre-un curs sau specializare inafara scolii.
43. O sa fac postliceala de designer vestimentar si d-abia astept sa incep!


44. Imi place sa citesc blogurile altor fete, dar niciodata nu comentez din cauza ca mi-e frica sa nu se supere :))) (sunt o ciudata...).
45. Ador sa fac poze.
46. Imi plac persoanele creative si pozitive, pentru mine sunt un exemplu.
47. Sunt curioasa de ceea ce ma asteapta in viitor.
48. Imi place sa inot.

49. Vreau sa vina vara pentru a ma duce la mare.
50. Imi place sa vad ca va pasa de ceea ce scriu eu pe blog, iar pentru lucrul acesta, va multumesc enorm!

8 comentarii:

  1. Super! Ma bucur sa aflu aceste lucruri despre tine:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ai ales sa ne spui pe scurt mai multe despre tine:*
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a luat ceva timp, trebuie sa recunosc :))
      Te pup :*

      Ștergere
  3. Dragut tag! Semanam la unele lucruri:)):*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi s-a parut dragut mai ales pentru faptul ca asa te pot cunoaste oamenii mai bine, nu doar pentru make-up sau OOTD-uri. Ma bucur sa aud ca mai sunt persoane care seamana cu mine :)) :*

      Ștergere