duminică, 6 aprilie 2014

Must use this spring.

Dand o raita prin farduri si creme, ca de, a venit primavara si a trebuit sa fac curat si prin ele, am descoperit cateva produse care trebuiesc musai terminate. Acum, cand am editat pozele, am vazut ca toate sunt de la Oriflame :)). Dar nu mai conteaza asta. Asa ca haideti sa va arat ce produse vreau sa termin mai repede.


Crema pentru fata de noapte, din gama Essentials. Eu am o problema cu cremele. Nu le pot termina nici daca ma pici cu ceara. Si mai ales cremele la care nu vad nici o diferenta. Aceasta este doar o crema oarecare, nu face nimic spectaculos, o simpla crema. Dar sper macar sa incep sa o folosesc.


Creioanele Smooth Definer, in nanta Black si Green. Da, foarte bune creioane. Cel verde e aproape terminat, dar cel negru mai areee. Le-am inlocuit cu tusul crema de la Elf, iar pe acestea le-am lasat deoparte. Dar vreau sa ma refolosesc de ele, mai ales ca tusul s-a cam dus pe apa sambetei la cat l-am folosit.


Kit-ul pentru sprancene. Iar, foarte bun si util. Nu a mai fost folosit pentru ca nu mi-am mai conturat sprancenele. Dar vreau sa ma reapuc de el, pentru ca e foarte bun. Desi in poza pare nefolosit, credeti-ma ca l-am folosit vreo 3 luni bune in fiecare zi.


Fond de ten Studio Artist. Nuanta nu o mai stiu, probabil Light Beige pentru ca e putin deschisa fata de tenul meu. L-am cumparat l-am folosit o buna perioada, a fost ok. Dintr-o data, nu a mai fost bun de nimic! Imi lasa tenul foarte incarcat si dupa cateva ore dupa purtare se vedeau urmele de sebum pe fata mea, desi imi dadeam si cu pudra dupa aceea. Am zis sa ii mai dau o sansa, poate se revanseaza, daca nu il arunc.


Am fost foarte multumita de lotiunea aceasta, Cocktails & The City, miroase discret, intra in piele repede, mai are foarte putin pana se termina. Chiar nu am cuvinte rele pe care sa le spun. Dar se intampla sa mai am provizii de creme pana in 2016, si am inceput sa mai testez si altele, pana am uitat de aceasta. Dar ma revansez si o termin.


Rimel Hyper Stretch. Bunicel. Nici prea wow, nici prea naspa.


Nu stiu cate dintre voi stiti ca am probleme cu vergeturile. Da, am destul de multe, se vad naspa, am incercat sa scap de ele cu crema asta, Perfect Body Stretch Repair. N-am folosit-o foarte mult, dar cred ca si-ar fi facut mult mai mult efectul daca nu o lasam deoparte. Acum ca se apropie vara, trebuie sa ma apuc din nou de anumite tratamente.

Si cam astea sunt produsele. Voi ce ziceti, am sanse sa le termin?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu