joi, 15 mai 2014

A mai trecut si saptamana asta... [2]

... sau mai bine zis, weekend-ul! Si stiti foarte bine ca am si eu o problema cu pozele (nu pot face in fiecare zi poze), dar pretindem ca toate pozele sunt dintr-o singura saptamana, azi e duminica si priviti partea buna: ne mai citim si noi, una alta, mai socializam! Ma rog, eu aveam in cap o postare cu favoritele lunii, ca oricum nu am mai facut o postare de genu' cam de cativa ani lumina. Dar ce credeti? Am ramas fara baterii. Fara. Deloc. Si stau intr-o casa in care nu exista nici macar O baterie de care imi trebuie. UNA. Cer prea mult? Nu? Asa credeam si eu. Dar cu putin noroc, acum cat imi e iubitul la cumparaturi, sa isi aminteasca sa imi cumpere si mie niste BATERII.

Daca ati dat like la pagina de facebook a paginii, ati vazut ca am distribuit poza asta:


E intr-adevar foarte de efect acest mic dejun, asa ca am zis: "Eu ce am daca ii fac si eu asa lui Razvan? Cat de greu poate fi?". Eh, greu nu sunt de facut, dar trebuie taiati ardeii aia mai grosi un pic. Dar conteaza finalul, nu? Desi parca inainte sa fac poza arata mai dragut...


Intr-o zi mohorata de sambata, am spus "Haide in parc!" si dusi am fost! Pana a inceput ploaia. Asadar ne-am asezat la o cafenea. Dupa am dat si o tura prin parcul Cismigiu, iar mai pe seara, in IOR.


Duminica am fost la padure. De aici  nu mai am poze. Dar haideti sa va zic ce am facut acolo, inafara de a ma relaxa: am fost ciuruita de tantari! Sunt inca terminata pe picioare, inca am galme, inca ma mananca de mor. Dar asta este frumusetea de a te duce la padure, nu?

Ieri, am fost mai mult somnanbula. Am venit de la scoala de soferi atat de obosita, incat imediat cum am ajuns in pat, cum am adormit. Imi vine dragul meu iubit de la cumparaturile cu ai lui cu o floare, din senin. El si florile... Hm, dubios, dar nu-i asa ca e frumoasa? 


Si cam gata cu pozele. Stiu, sunt putine! Dar chiar o sa incerc sa fac mai multe. Si pe pagina de facebook incerc sa postez aproape zilnic! Incerc sa fiu o bloggerita buna, credeti-ma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu