vineri, 30 mai 2014

Ce inseamna un ten fericit?

Am o noutate pentru voi! Complexul Apicol Veceslav Harnaj lanseaza o noua gama: Apidermin Lejer. Aceasta noua gama este destinata persoanelor cu ten normal, gras sau cel cu tendinte de ingrasare, si, avand in vedere ca eu am tenul gras, sper sa mi se potriveasca perfect! Apidermin Lejer urmareste principiile active ale gamei cu o istorie de 50 ani intr-o formula noua, lejera, aceasta fiind compusa din: lapte demachiant lejer, lotiune tonica hidratanta, crema lejera regeneranta de noapte si crema lejera hidratanta de zi. Mi se pare foarte folositoare aceasta gama, avand in vedere ca vine vara si nu vrem altceva decat sa fim cat mai lejere.

Pentru mine, un ten fericit este un ten sanatos! Nu exista alta regula pentru a avea un ten fericit, decat sa avem grija de el, sa il ingrijim si mai ales in perioada verii, sa nu il incarcam. Eu personal aleg ca tenul meu sa fie fericit, de aceea vreau sa am grija de el cum pot eu mai bine. Pentru voi ce inseamna un ten fericit?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu