joi, 29 mai 2014

Cine mai merge la meci?

Nu stiu cate dintre voi sunteti microbiste, dar astazi o sa vorbim despre un meci. Da, meci de fotbal. Mai bine va avertizez dinainte sa va apucati sa cititi, ca sa nu aveti un soc. Nici eu nu ma pot numi o microbista, habarn-am cu ce se mananca fotbalul in sine, dar mereu mi-am dorit sa merg si eu o data pe stadion, asa, sa vad si eu cam care e treaba pe acolo. Si intr-un final mi s-a indeplinit dorinta, vinerea trecuta, la meciul Steaua-Astra. Nu o sa va povestesc de meci in sine, ci de stadion, de galerie, de senzatiile de acolo. 



Am fost pe stadionul National Arena, nu va puteti imagina ce aglomeratie a fost, mai ales ca era pliiiin, de nu puteai sa arunci un ac! Nu cred ca am mai vazut atat de multi oameni niciodata! Ba cred ca am mai vazut o singura data, dar nu-mi amintesc... Ma rog, am ajuns pe imensitatea aceea de stadion, pe care regret ca n-am pozat-o, gasindu-ne locurile cu usurinta, fiind atenti la sector, rand si loc. Am vazut cum multi se certau pe locuri din cauza ca nu stiau sa citeasca biletul cu atentie. Era in desfasurare un meci demonstrativ cred, cu o echipa a suporterilor si una a legendelor. Nici macar nu mai stiu cine a batut, atat de atenta am fost la meci. Sunt locuri de fumat, un bar de unde poti sa cumperi suc, bere, hot-dog, cam ce se mananca si se bea pe stadion, in incinta acestuia. Acum, sa va povestesc despre cum a inceput meciul: a avut loc o ceremonie, frumoasa, care s-a terminat cu baloane muuuuulteeee!





Iar, imi pare rau ca nu am facut poze la galeria Stelei, care a cantat tot meciul! A incercat sa ii tina moralul ridicat echipei, iar mie una mi s-a parut senzational sa cante atat de mult! A fost incredibil. Si se poate sa nu ne facem si noi un selfie acolo, sa fie? Normal ca nu!



Ce sa mai zic? Nu regret nici macar o secunda ca am fost, mai ales ca imi doream foarte mult, desi eram rupta de oboseala. As mai merge inca o data, de doua ori, poate chiar ar ajunge sa-mi placa fotbalul! V-am pupat!

P.S. Treceti cu un like la pagina de facebook al blogului?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu