duminică, 1 iunie 2014

Favoritele lunii Mai.

Nu am mai facut un post asemanator de atata vreme! De ce? Pentru ca nu folosesc foarte des alte produse fata de cele cu care sunt obisnuita. Imi place sa testez lucruri noi, dar vreau sa-mi fac un obicei de a consuma produsele pe care le am deja inainte de a-mi cumpara altele. Fara alte vorbe, haideti sa vedeti ce am folosit cu drag luna ce a trecut!



Parfumul Wersicle Ice Diamond de la Lady's. Chiar l-am nimerit, pacat ca nu persista atat cat as fi vrut.


Crema Milk&Honey de la Oriflame. 


Oja Farmasi nuanta ??? (mi s-a sters eticheta cu numarul :() si o oja no name, HD, dar care este fosforescenta!


Crema coloranta hidratanta de la Oriflame, a inlocuit cu succes fondul de tenul.


Crema Stop Imperfectiunilor 4 in 1 de la Yves Rocher.

Voi ati folosit vreunul din produsele mele favorite? V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu