vineri, 6 iunie 2014

Gama Apidermin Lejer!

E ora 12:00 si primesc un telefon. Vocea de la celalalt capat al firului imi spune ca e curierul si daca sunt acasa pentru a primi coletul. Mi-am dat imediat seama ca e coletul din partea Complexului Apicol Veceslav Harnaj si trebuie sa-mi ajunga produsele din gama Apidermin Lejer! Din pacate eram la munca, dar noroc cu tatal iubitului ca era acasa si a putut sa primeasca coletul. M-am bucurat atat de tare si am vrut sa ajung asa de tare acasa pentru a vedea produsele.


Acestea au venit bine ambalate, n-am avut absolut nici-o problema cu produsele. 



Am primit Lotiune tonica hidratanta, Lapte demachiant lejer, Crema lejera hidratanta de zi si Crema lejera regeneranta de noapte. Pana acum pot sa spun doar atat: cum am venit de la munca si m-am demachiat, iar dupa aceea am testat si crema de zi. Ca o prima impresie am fost multumita, dar mai multe o sa urmeze in review-ul ce o sa-l fac. V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu