luni, 16 iunie 2014

Mini-vacanta de vara! [pic heavy]

Simteam atata nevoie sa plec undeva zilele astea, sa plec departe de casa, departe de munca, departe de tot! Asa ca am luat o decizie cam nesabuita: sa merg la mare, impreuna cu iubitul si alti doi prieteni, cu masina noastra. Asa ca miercuri si joi le-am petrecut pe litoralul romanesc, in Costinesti. Am ajuns aproape de Eforie Nord pe la ora 5, asa ca am decis sa ne oprim pe undeva unde e plaja sa vedem rasaritul, ca era posibil sa nu il prindem pana ajungeam in Costinesti.


Odata ce am vazut rasaritul, am luat-o la drum, din nou, sa gasim locul unde eram cazati. Intr-adevar, am gasit o vila care a costat 40 de lei camera pe noapte, unde aveam doar strictul necesar, pentru ca noi n-avem nevoie de lux, mai ales ca am plecat pe fuga si aceasta excursie ne-a cam falimentat. Dar nu mai conteaza. Am ajuns la cazare, ne-am lasat bagajele si am inceput sa ne plimbam prin statiune, pe plaja, sa inspectam locul. Nu pot sa va explic cat de goala era toata statiunea. Imi imaginam ca o sa fim noi singuri, dar nu chiar asa de singuri. Ma rog, la ora 7 ne beam cafeaua de dimineata in singurul local deschis pe plaja. Briza batea mult prea tare si apa era prea rece pentru a sta pe plaja, asa ca am luat-o iar la pas, sa gasim un restaurant sa mancam. Va recomand restaurantul Ardeleanca pentru mancare gatita, daca treceti pe acolo. Am mers iar pe plaja, pentru ca vantul se domolise. Puteti observa din poze cam cat de plina era plaja:



Intr-un final ne-am odihnit, ne-am plimbat putin pe dig, am jucat un Rentz cand am ajuns la cazare si ne-am culcat pentru a fi odihniti si urmatoarea zi. Joi a fost o zi mult mai calduroasa, dar si apa a fost mult mai agitata, malul se facuse mai abrupt, dar nu a mai contat nimic, pentru ca noua ne-a pasat doar de atmosfera in sine. Desi marea era plina de valuri, n-am tinut cont si am facut baie in mare si a doua zi.





Am luat masa de pranz iar pe la 2 jumate am inceput sa o luam inapoi spre casa. Eram atat de trista, incat imi venea sa plang. Pentru cei care simt nevoia de relaxare, nu de haosuul si aglomeratia din timpul sezonului, acuum e perioada ideala sa va duceti la mare. Eu m-am intors acasa complet relaxata dupa numai doua zile de stat la mare. A fost exact ce am avut nevoie! 

Daca inca nu v-am pierdut pana aici, va multumesc ca ati ramas cu mine, iar daca vreti da-ti like la pagina de Facebook a blogului. Postez poze si va tin la curent cu ce se intampla cu mine, iar eu v-as fi recunoscatoare! V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu