sâmbătă, 21 iunie 2014

Review gama Apidermin Lejer!

Cum ati citit in postarea aceasta, am primit spre testare din partea Complexului Apicol Veceslav Harnaj noua gama de produse Apidermin Lejer compusa din: crema de zi, crema de noapte, lotiune tonica si lapte demachiant. Dupa aproape 2 saptamani de testare mi-am facut o parere despre produsele in cauza, fiind capabila sa imi spun parerea despre ele. Vreau sa stiti de la inceput ca eu am tenul gras, uneori mixt, depinde de anotimpuri (in sezonul cald am tenul gras si mi se ingrasa pielea imediat, iar in sezonul rece am tenul mixt).


De prima oara de cand au sosit produsele, am inceput sa le miros (asta e o manie de-a mea, sa vad cum miroase orice produs nou pe care il cumpar sau pe care il primesc) si am simtit mirosul discret al laptisorului de matca. Am observat si textura produselor:
Lotiune tonica - nu necesita o cantitate mare pentru a fi folosita;
Lapte demachiant - la fel, nu necesita o cantitate mare pentru o demachiere buna, are o textura cremoasa;
Cremele de zi si de noapte - sunt mai groase, dar acopera o suprafata mare cu putina crema.



Ce am observat in schimb la toate produsele este ca lasa o pelicula usor grasa in urma aplicarii lor, dar de vina este, poate, tenul meu gras. Crema de zi am folosit-o si ca baza pentru machiaj, dar mi-am ales o zi torida si nu prea a rezistat cu brio, decat primele 4-5 ore. Folosite toate intr-adevar mentin pielea hidratata, plus ca eu am observat inca un lucru bun: micile semne si cosuri pe care le aveam au disparut, iar pentru asta blamez laptisorul de matca din compozitia lor.
Per total ma declar multumita de produse, nu am nici un motiv care sa ma faca sa renunt la ele, nici o reactie adversa. Multumesc inca o data Complexului Apicol Veceslav Harnaj pentru aceste produse!

Voi ati folosit aceste produse sau le-ati folosi in urma acestui review? Daca aveti alte intrebari le puteti lasa la comentarii. V-am pupat!

2 comentarii:

  1. cremele de fata ma atrag. chiar sunt in cautarea unora mai bune :)
    te pup!

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro/2014/06/un-giveaway-de-vara-sponsorizat-de.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie chiar imi plac si le folosesc mereu cu drag, iar ce-mi place si mai mult e ca intra imediat in piele si trebuie o cantitate mica pe care trebuie sa o aplic :). Si eu te pup!

      Ștergere