joi, 26 iunie 2014

Rochite, multe rochite!

Eu stau prost la capitolul "Rochii de vara", niciodata nu am fost eu prea feminina, sa port rochii, fuste, chestii roz. Dar in acelasi timp, vreau sa imi schimb macar un pic stilul, iar ieri am deschis din curiozitate site-ul Dressale. Nu il mai accesasem de mult timp, iar ieri am avut aceasta inspiratie divina si am intrat. Eu aveam niste bani in contul meu, dar niciodata nu mi-am putut cumpara ceva din cauza costului transportului. Mi s-a parut exagerat de mult sa dau aproape 30 $ pe transport. Dar ce sa vad ieri? Transport gratuit! Asa ca am pus mana si am inceput sa cotrobai site-ul de rochite de vara, care mai de care mai feminine, mai elegante, dar numai rochii sa fie. Dupa multe batai de cap, de ganduri (Pe care as purta-o mai mult? Care m-ar avantaja? Daca o iau pe asta, as purta-o?), mna, probleme de doamne si domnisoare, am ales 4 rochite, mai exact pe acestea:











Acum ramane de vazut calitatea, in cat timp ajung, iar asta ma va face sa ma decid daca o sa mai dau si alta comanda pe viitor. Cu transportul gratuit, eu spun ca se merita sa cumperi anumite lucruri de pe acolo. Deja am pus ochii pe urmatoarele lucruri pe care sa mi le iau, dar nu vreau sa ma arunc cu capul inainte sa dau comanda pana nu o primesc pe aceasta. O sa va anunt cand imi vine comanda si va arat produsele. Dar vreau sa stiu daca cineva a dat comanda pe site, sa-mi spuna si mie cum a decurs totul, pentru ca este prima oara cand dau comanda pe un site asiatic. V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu