sâmbătă, 7 iunie 2014

Si daca e sa vorbim despre bloggerite...

... Andreea Balaban e preferata mea! Cine este ea? Pai, este o fata simpla, care adora tocurile si thrifting-ul, closurile si rozul bonbon. Am descoperit-o anul trecut, nu stiu prin ce blogroll, iar dupa am ramas setata pe ea. Efectiv am inceput sa ii citesc blogul si nu m-am lasat pana cand nu l-am terminat. Si este ceva de citit, credeti-ma. Atat de mult mi-a placut! Plus ca are un stil de a povesti, are un haz anume, iar fiecare postare a ei e speciala. Nu stiu cate persoane nu o stiu (pentru ca nu vad posibil sa nu o stie cineva, sau sa fi trecut macar o data pe blogul ei), dar uitati-va doar la cateva poze:











Bine, bine, am facut abuz de pozele ei, sper ca nu se supara, dar mie una mi se pare geniala. I-am mai spus-o si ei si nu mi-e frica sa o spun in continuare la oricine. Pentru cine e curios sa o vada, dati click aici. V-am pupat!

4 comentarii:

  1. Si mie mi-e super draga Andreea, ii citesc cu hohote de ras postarile:)) Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa si eu, mereu are un strop de umor in postarile ei! Te pup

      Ștergere
  2. Nu stiam de postarile ei dar imi place ce ai postat tu si cred ca o voi urmari.

    http://forthesakeofmakeup.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca o descopera si altii, prin intermediul meu, pe Andreea. Sper sa nu fi dezamagita :)

      Ștergere