joi, 31 iulie 2014

Haul: Dressale dresses.


Stiu ca v-am zis de mult timp de comanda de la Dressale, iar eu nici nu prea ma mai asteptam sa o primesc, dar a venit! Intr-un final mi-au venit rochitele, pe care le-am purtat incontinuu la mare. De aceea vine atat de tarziu si postarea, au fost la spalat, trebuiesc fotografiate, chestii, trestii. Per total vreau sa spun ca sunt multumita de ele, nu ma asteptam sa se potriveasca marimile, plus ca m-a luat o panica atunci cand am vazut biletul de la posta ca s-ar putea sa nu-mi vina, sau sa fie total altceva in pachet fata de ce am comandat. Meh, sunt eu prea paranoica. 


Rochita alba este de departe preferata mea, iar intr-o saptamana a fost arhipurtata, la plaja, in oras, seara. Am luat masura S, dar bretelele au trebuit modificate si scurtate. Este facuta dintr-un material subtire, vaporos, lejer.

Rochia de "zgripturoaica", asa cum ii zice iubitul, este la fel de placuta. Intr-adevar, partea de sus este facuta dintr-un material mai elastic, care la caldura poate sa fie putin deranjant, dar partea de jos este super ok. Aceasta e marime universala.

Rochia cu craniu este cea care m-a dezamagit un pic. Este facuta dintr-un material supraelastic, iar pe caldura nu poti sta cu ea pentru ca te prajesti. Plus ca din cauza materialului elastic se ridica cand mergi, parand mult mai scurta decat e in realitate. Asta o s-o port doar prin cluburi sau plimbari scurte de seara. Tot marimea universala am ales-o.


Ultima, dar nu cea din urma, este frumusetea asta. Foarte frumoasa in realitate, modelul din fata este frumos, numai ca materialul crem este cam prost, este cam elastic si nu-mi place mie cum se simte la mana. Dupa ce se aseaza pe corp nu este deranjant, asa ca poate doar mi se pare. Marimea S am ales si tare frica mi-a fost! Aveam nevoie de rochia asta pentru saptamana viitoare si tare prost ma simteam daca nu-mi venea, dar parca e facuta pe masura mea, nu este nici mare, dar nici stramta, vine pe corp. 

Am incercat sa fiu atenta la masuri, mai ales ca la fiecare masura in parte a scris si masuratorile in cm iar eu dupa asta m-am uitat in primul rand. Cum am spus si mai sus, per total sunt multumita de comanda, atata tot ca a venit atat de greu, incat mai aveam putin si uitam de ea. Voi ce ziceti, va plac rochitele? Ati facut si voi comanda la Dressale? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu