marți, 29 iulie 2014

OOTD: Flower power!

Acum ca am revenit din concediu, o sa imi revin cu postarile, cu activitatea de pe Facebook, o sa revin la normal. Am fost la Roman si intr-un sat de pe langa, unde n-aveam aproape deloc semnal, d-apai net, iar dupa la mare, unde nu mi-am carat deloc telefonul dupa mine. Pozele astea sunt facute in satucul unde am stat, intr-o gradina maaaare, plina cu flori, iar eu ma asortam perfect cu ea. Plus ca am gasit acolo pisici, da, iar pisici. Este un outfit lejer, de vara, nici prea colorat, nici prea sobru. Enjoy!






Tricou - New Yorker;
Pantaloni - no name;
Sandale - no name.

Inca incerc sa ma obisnuiesc cu postarile de felul acesta, iar orice feedback este binevenit. Asa ca nu va sfiiti sa va spuneti parerea, nu mananc! In orice caz, va mai astept pe blog!



2 comentarii:

  1. Sper ca ai avut o vacanta frumoasa in ciuda incidentului cu semnalul , te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fara semnal sau telefon parca am fost mai linistita, mai relaxata, ca nu sunt dependenta de telefon. A fost frumos. Te pup si eu :*

      Ștergere