joi, 10 iulie 2014

Update.

Hei!

Desi pare ca si cum m-as scuza sau... ca as fi prea personala, vreau sa vorbesc cat mai deschis cu voi, asa ca am avut o perioada destul de agitata, iar acum incerc sa ma regasesc. Pe mine, cea adevarata. Pe langa asta, nici cu sanatatea nu cred ca sunt in regula, nu stiu sigur, dar nu ma simt bine. As vrea sa fac o cura de detoxifiere, asa ca daca aveti idei sau retete de smoothie-uri sau bauturi care sunt bune, v-as fi recunoscatoare.

Am fost dalasatoare cu blogul, stiu, dar de fapt am fost delasatoare cu toata viata mea. Asa ca de astazi voi incepe kind of un nou inceput, asadar urati-mi succes. Sambata voi face cateva poze pentru o postare OOTD, desi mi-e rusine, asta ca sa va dau un mic spoiler cu ce veti vedea pe blog. In rest, chiar vreau sa veniti cu pareri si idei despre subiecte ce le pot aborda pe blog. Va astept cu orice fel de sugestie :)! Puteti  da like la pagina de Facebook, pentru alte detalii. Va las cateva poze de vara, va pup!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu