marți, 12 august 2014

Coafuri lejere de vara

Nu stiu de voi, dar eu vara nu suport sa stau cu parul desprins. Imi este atat de cald cu el lasat pe spate sau bucle sau oricum altcumva, asa ca mi-a venit ideea sa va arat niste metode de a-ti prinde parul vara, dar lejer, sa nu-ti ia nici o ora sa stai sa-l aranjezi. Si ce fac eu? Intru pe weheartit. Si nu pot sa spun cate feluri si cate stiluri si cate culori am vazut pe acolo, care mai de care mai frumoase, mai stilate, mai romantice, mai colorate! Dar am facut o selectie cu ce ma intereseaza pe mine: coafuri de vara! Enjoy :)













Deci, cum vi se par? Le-ati purta? Like la pagina de facebook si ne scriem si acolo! V-am pupat!

12 comentarii:

  1. Impletiturile si cocul sunt preferatele mele <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte dragute, pe vremea aceasta coafura ideala pentru mine este o impletitura pe margine si parul prins.Te pup

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu de cele mai multe ori aleg un coc neglijent. D-abia astept sa vina racoarea sa pot purta si eu bucle si chestii mai frumoase :))

      Ștergere
  3. Sincer, pe toate le incerca, insa nu se aseaza asa bine eu avand parul cam rar :(
    http://voxofvanity.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca o impletitura simpla merge si la par rar, nu iti trebuie neaparat parul foarte des :). Te pup :*

      Ștergere