miercuri, 6 august 2014

NOTD: Blurred lines.

Oh Doamne de cat nu mi-am mai facut un model pe unghii! Ultimul "model" a fost un french cu negru si atat. Nu am mai avut rabdarea necesara sa imi fac fel de fel de traznai pe unghii, asa ca mi le faceam si le lasam simple. Nici modelul de acum nu e prea complicat, d-asta l-am si facut. Ah, mi-am amintit, ca idee eu mai am doar vreo 6 oje, sau ceva de genul, deci pana cand o sa-mi fac iar stocul de oje, nu stiu cate modele complexe o sa vedeti. Dar hai sa trecem la poze:








Acestea sunt ojele folosite:


1. Oriflame,  nuanta LGT Silver
2. HD, no name, mi-am cumparat-o de la un butic
3. Oriflame, Very Me Neon, nuanta Orange
4. No name, nu se mai observa cu ochiul liber nimic pe sticla.

Sper sa va fi placut, treceti cu un like pe pagina de Facebook si ne mai citim! V-am pupat!

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut ce mi-ai scris si imi pare asa de rau ca l-am sters! A fost din greseala! Anyway, sa-ti raspund, nici eu nu am rabdare, crede-a, dar mai am momente de creativitate si atat :))

      Ștergere