duminică, 31 august 2014

Top 3 produse naturale-minune!

Nici macar nu stiu cum sa incep postarea asta, asa ca o sa o incep direct: o sa va povestesc despre ingredientele minune care exista la fiecare dintre noi in casa, pe care le putem folosi in ritualul nostru de ingrijire. Este atat de simplu sa ne ingrijim cu produse naturale, iar eu o sa va dau exemple pe care le-am folosit si sunt atat de bune! Las palavrageala deoparte si o sa incep sa va spun despre produse.


1. Cafeaua. Cate dintre noi nu stiu ca este unul dintre cel mai bun exfoliant pe care il avem in casa? Si nu prea imi vine sa cred ca exista cineva pe lumea asta care sa nu aiba cafea in casa. Asadar, vreti sa va exfoliati sau sa scapati de celulita? Folositi ca scrub cafeaua. Eu am folosit-o si ca atare, dupa ce a fost facuta cafea, sau mai bine zis zatul de cafea, dar si cu ulei de masline. Am amestecat zatul de cafea sau cafeaua din pachet cu cateva picaturi de ulei de masline si am inceput scrubul. Face minuni, va zic.


2. Ulei de masline. Iar, un ingredient care poate fi folosit pentru corp. El poate fi folosit ca masca de par, ori simplu, ori impreuna cu alte uleiuri (eu am folosit cu ulei de ricin) si cand ai pielea foarte uscata puteti sa va dati cu putin ulei de masline pentru a se regenera pielea. Plus ca vara, cand stai la bronzat, te poti da cu el pentru a capata un bronz mai rapid si uniform!


3. Mierea. Acest produs este atat de bun pentru corp, poate fi folosit si in masti pentru corp, fata si par, poate fi folosit pentru a cicatriza ranile, poate fi folosit in atatea scopuri. Peste tot o sa gasiti masti DIY cu miere, incat nu o sa stiti pe care sa o folositi. Dar daca aveti un cos, o rana, o taietura si vreti sa scapati, dati-va cu putina miere pe locul afectat si in cel mai scurt timp posibil o sa dispara. Lasati sa actioneze mierea 20 de minute, clatiti cu apa calda, iar peste cateva ore, repetati. 


Exista mult mai multe produse, dar acestea sunt top 3, nu neaparat in ordinea scrisa. Daca vreti retete cu ele, sau sunteti mai curiosi de atat, nu va sfiiti sa-mi lasati un comentariu. Voi le folositi si le adaptati in ritualul vostru de frumusete?
P.S.: Nu uitati de concurs, si dati like la pagina de Facebook! :)

V-am pupat!

7 comentarii:

  1. Chiar ca sunt niste produse-minune! Si eu folosesc uleiul de masline cand stau la soare si da rezultate, pe langa faptul ca te bronzezi mai tare, pielea nu se usuca si ramane fina chiar si dupa dus. Exfoliantul din zat de cafea trebuie sa il incerc neaparat, am tot auzit ca este bun :* pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca incerci exfoliantul din zat de cafea impreuna cu uleiul de masline o sa lase pielea atat de catifelata! N-o sa fii dezamagita! Te pup :*

      Ștergere
  2. Da sunt produse minunate !Eu nu beau cafea pentru ca nu prea imi place :( beau 3in1...eu uleiul de masline le folosesc ca masca pt par! Le ador <3 mai ales mierea amestec cateva linguri de miere cu apa si dupa ce m-am spalat mi-l pun in cap si il las asa...desi este aspru devine in timp mai sanatos <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am uitat sa zic, mierea deschide un pic culoarea naturala :)

      Ștergere
  3. Bine ca mi-am amintit de zatul de cafea citind articolul tau. Voi incepe masajul anticelulititc cu el cat de curand. :)

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere