luni, 4 august 2014

Voi cumparati online?

Probabil multe/multi dintre voi cumparati online, ca si mie de altfel, dar cate ati avut ghinionul sa primiti altceva decat v-ati fi propus? 



Cand dam o comanda online trebuie sa fiti foarte atente/atenti la multe lucruri, de transport, de durata prelucrarii comenzii, de plata, in caz de imbracaminte si incaltaminte de marimi si materiale, asa ca o sa va fac un minighid, cam la ce sunt eu atenta cand cumpar online.


1. Intru pe site, toate bune si frumoase, mi-ar placea sa cumpar ceva. Intru frumos la sectiunea "Transport" sa vad cum ajunge comanda. Trebuie sa stiti cu ce vine coletul, daca este prin posta sau curier, in cat timp ajunge si cat costa.
2. Ok, am rezolvat cu transportul, acum trebuie sa verific daca am si un timp de prelucrare a comenzii, ca poate nu toate vin dintr-un depozit. Asa ca la transport se mai adauga si un timp de prelucrare care mareste timpul pana voi intra in posesia comenzii. 
3. Acum trebuie sa tinem cont de ce cumparam: daca cumparam cosmetice sau alte lucruri de genul, nu trebuie sa gavem incredere 100% in pozele de pe site-ul respectiv. Mai bine caut si pe prietenasul Google cateva informatii (nuante, texturi, ingrediente, mirosuri), nu de alta, dar poate unele poze nu corespund cu realitatea, iar apoi tot noi vom fi dezamagite. Daca cumparam haine e mai tricky un pic, mai ales din cauza ca nu le putem proba sa vedem materialul, culoarea si cum se aseaza haina pe noi.  Iar acelasi lucru e valabil si pentru incaltaminte. Cel mai bine, din punctul meu de vedere, e sa nu va luati dupa marimi, ci dupa cm. Asa am facut intotdeauna cand am comandat online, mereu m-am uitat la masuri si cm pe care ii are fiecare. Si doamne ajuta, nu am avut niciodata vreo nereusita.
4. Dupa ce am ales toate produsele, fiti atente cu adresa de livrare si cea de facturare, sa fie completate cum trebuie, iar dupa plasati comanda! 

Acum trebuie doar sa asteptati comanda, iar dupa sa va bucurati de produse. Si fiindca tot am vorbit de cumparaturi, am gasit un site informativ care da detalii despre magazine, un fel de enciclopedie (kind of) al magazinelor mai mari si mai cunoscute. Daca sunteti curioase/curiosi, dati click aici sau aveti link si in partea dreapta a blogului. Sper sa va fi parut folositor articolul, iar daca aveti alte detalii pe care eu le-am omis, va rog lasati un comentariu  si sa treceti cu un like la pagina de Facebook a blogului. V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu