duminică, 21 septembrie 2014

A mai trecut si saptamana asta... [3]

Repede a trecut si saptamana asta! A fost si obositoare, si plictisitoare, dar a trecut foarte repede, sau cel putin din punctul meu de vedere. Stiti foarte bine ca nu sunt obisnuita sa fac tipul acesta de postari, dar am spus sa mai incerc, cel putin din cand in cand sa mai fac si asta. Mai greu e cu pozele pentru mine, ca in rest, n-ar fi probleme :)). Dar am reusit aproape in fiecare zi sa fac poze, asa ca merit si eu sa fiu apreciata, nu? Sper sa va placa!



Luni am primit un buchetel de flori, pe care apropo, inca il mai am. Numai trandafirii si crinii nu imi tin mie, in rest toate florile imi tin si stau mult si bine in vaza. 


Marti am anuntat castigatoarea giveaway-ului, care m-a contactat imediat cum a vazut postarea. Maine o sa ii trimit si premiul, desi a trecut ceva timp, dar am avut ceva probleme la munca si m-au tinut ocupata, dar cum maine sunt libera am tot timpul din lume sa aranjez pachetelul frumos si sa trimit premiul.


Mi-a imprumutat o colega de munca aceasta carte. N-am reusit sa o termin, dar este interesanta. Cand nu ai ce face sau ce citi e o carte draguta cu care sa iti umpli timpul.


Intr-un final am reusit sa imi iau iubitul de manuta si sa mergem la o pizza. Aveam pofta de vreo 3 saptamani (bine, cand n-am eu pofta?) si intr-un final am reusit sa ne facem timp sa iesim. Si asta a fost fata mea, cu par ciufulit din cauza vantului. Recomand restaurantul Loka celor din Bucuresti. O pizza excelenta si aici am baut cea mai buna limonada cu capsuni!


Si ce-am mancat eu sambata? Toata punga asta! Ador sortimentul asta, ciuperci si smantana, Yum!


Si aceasta e noua mea obsesie muzicala. O admir foarte mult pe Delia, iar aceasta piesa este atat de frumoasa incat o fredonez incontinuu, pana si in momentul de fata este pe repeat. De cand a aparut o ascult in continuare. 

Voi ce ati facut saptamana asta? Ati avut o saptamana interesanta? V-am pupat!

4 comentarii:

  1. Si mie imi place noua melodie a Deliei, o am pe replay :))
    Toamna ... ahh de cand asteptam sa vina :)) o ador!
    Pizza? Mi-ai facut o pofta :D
    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate stai si tu cu pofta de pizza aproape o luna pana o mananci :)). Te pup :*

      Ștergere
  2. Sunt frumoase pozele....si imi place tare mult nuanta parului tau :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac pozele! La nuanta asta am ajuns foarte greuu, iar acum trebuie sa ma vopsesc :))

      Ștergere